На завершення розділу тестування цементно-піщаної черепиці Braas, розглянемо останній, але не менш ефективний метод - випробування покрівельного матеріалу за допомогою аеродинамічної труби.
Важливо відзначити, що саме цей метод використовують для тестування автомобілів і літаків, і компанія Braas є єдиною в своїй галузі, яка має власну аеродинамічну трубу. Це дозволяє повністю контролювати процес і створити оптимальні умови для досліджень.
Особливості тестування
Аеродинамічна труба для тестування цементно-піщаної черепиці відрізняється від аналогічної, що використовується в авто- і авіаіндустрії. Вона повністю адаптована для досліджень покрівельного матеріалу і дозволяє створити погодні умови, характерні для різних кліматичних зон.
Тестування проводяться на основі даних, зібраних протягом десятків років, за допомогою власних погодних станцій компанії Braas в різних країнах світу.
В умовах використання технологічних можливостей аеродинамічної труби можна імітувати умови вітряної погоди та дощу при різних кутах нахилу, з можливістю регулювати їх силу. Також дана технологія дозволяє створювати імітацію екстремальних погодних умов, які виникають не частіше, ніж раз в 50 років.
В результаті черепиця Braas відрізняється характеристиками, що дозволяють витримати будь-які «сюрпризи погоди» без шкоди для цілісності структури і зовнішнього вигляду протягом усього експлуатаційного терміну.
Процес тестування черепиці Braas в аеродинамічній трубі можна
подивитись на цьому відео.